tiistai 22. maaliskuuta 2011

Mikä mussa on vikana ? Olen nykyään hirvittävän ilkeä, tunteeton muitakin kohtaan. Luulen kai että mulla on oikeus siihen koska muakin sattuu. Kostan tätä mun mitätöntä tuskaa. En vain jaksa olla muitten tunteista kiinnostunut. Saatan sanoa kauheita asioita tajuta vasta jälkeenpäin miten paljon satutin. En osaa pyytää enää anteeksi. Koitan katsoa anteeksi pyytävästi, mutta ei ne sitä ymmärrä.

Milloin musta tuli tällainen ? Muistan että itse inhosin juuri tällaisia empatia kyvyttömiä ihmisiä. Voi ei miksi mä muutun ? Vihaan tätä ihmistä joka mua nielee. Se on kaikkea sitä mitä mä inhoan. Edustaa aivan vääriä arvoja. Se on vain liian vahva. Olen kaiken aikaa niin järjettömän väsynyt etten jaksa taistella sitä vastaan.


Kai mun silmistä näkee surun. Mutta en mä välitä. En jaksa enää välittää mistään. Koitan kätkeä kaiken jonkun ylipirteyden taakse. Todellisuudessa en koskaan ole ollut näin väsynyt. Välitän oikeasti vain itsestäni. Mun pään sisällä on niin paljon asioita. Kaikki tuntuu niin epäoikeuden mukaiselta, että luulen saavani sillä verukkeella luvan loukata muita. Se ei ole totta mä olen vain täysi paska. Mutta koittakaa ymmärtää olkaa niin kilttejä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti